Gehaakte lampenkap

Eindelijk is ie dan toch af: mijn gehaakte lampenkap. Iers Haakwerk motieven in ecru garen no. 10, gehaakt met haaknaald no. 1,25. De achtergrond is ecru no. 30 en gehaakt met naald no. 0,75.
16.40.41_800

Ik heb nu het haakwerk gespannen rond een bestaande lampenkap. Het mooiste zou natuurlijk zijn als het licht door het haakwerk heen kon schijnen, maar ik moet nog uitvinden hoe ik dan de twee ringen stevig aan elkaar kan maken, of ik moet op zoek naar een ander soort lampenkap bij de kringloopwinkel.

16.37.48_800

16.38.04_80016.38.25_800
16.38.44_800
 

2 Reacties

  1. Schitterend!!!!! Wat is dat chique. Echt prachtig mooi gemaakt!

    Groetjes, Marga

    1. Dank je wel!
      Het is echt leuk werk. Kan het aanbevelen!

Fijn als je een reactie geeft of commentaar levert!

