Speldenkussen in Iers Haakwerk

6017_700

De “opdracht” van de Irish Crochet Lovers groep op Ravelry voor november was een speldenkussen. Ik gebruik die niet, maar ik heb toch iets geknutseld.
Plastic bakje omgehaakt met ecru garen en naald no. 1,25
Wat improvisaties op fig. 34 uit Priscilla no. 2. Zes motieven met nld. no. 0.75. Daar heb ik 6 stuks van op de zijkanten genaaid en gelijmd.
Ik had nog het medaillon van fig. 29 uit hetzelfde boek, in lichtgeel. Een stukje katoen in dezelfde kleur en wat vulling voor in het plastic bakje.
6014_800

6016_800

6018_800

Eén reactie

  1. Goed gelukt, met name het gele medaillon vind ik mooi.

Fijn als je een reactie geeft of commentaar levert!

