Gehaakte vlinders

Dit is vlinder Fig. 48 uit het Priscillibook no. 2 (1912)
De Engelse beschrijvingen kan ik inmiddels wel redelijk volgen, maar dat wil niet zeggen dat het resultaat net zo strak is als ik zou willen (de blauwe).
Dus maakte ik nog een exemplaar, met dunner garen (no. 10 en naald no. 1,25): De rode.
Intussen wilde ik ook iets doen met heel dun garen (no. 80 en naald no. 0,60) (de roze) Zelfs met hulp van een loeplamp viel dat nog niet. Dat blijft een
leuke uitdaging.

Fig48P2_5568_800
Fig48P2_5498_800
Fig48P2_5499_800
Fig48P2_5500_800
Fig48P2_5571_800

3 Reacties

  1. Wilde dat ik voor de helft O kon!!!!!

  2. Wat heb je dat weer prachtig gemaakt! Al ben je zelf niet helemaal tevreden, ik vind het kunstwerkjes!

    1. Dank je wel Marga! Misschien ben ik te perfectionistisch, maar ik vind het prettig een patroontje vaker dan een keer te maken, zodat ik het goed door heb.

Fijn als je een reactie geeft of commentaar levert!

