Bloem in Iers Haakwerk, Patroon te koop

De instructies voor het maken van deze bloem heb ik vertaald in het Nederlands. En dit patroon is te koop.

Haakbeschrijving van vier A4tjes in Word, met duidelijke foto’s.
PATROON KOST 5 euro
EXTRA:
Wie dit patroon gaat kopen krijgt ook het patroon van het steeltje met de blaadjes!

Wie mijn patronen koopt, kan verzekerd zijn van assistentie per e-mail en korting op de aankoop van meer patronen.

 

Deze bloem is goed te doen voor iemand die al kan haken en wil beginnen met Irish Crochet. Dus als je belangstelling hebt, schrijf je in als volger van mijn blog en laat mij het maar weten, dan mail ik de instructies over hoe te betalen.

Na ontvangst van de betaling,  mail ik het patroon, in Word, of als PDF, of ik stuur het per post, voor wie dat wil.

5334_800

julyCAL_Ndlcraft_ fig13_5319_800

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Voorbeeldfoto’s uit de beschrijving:

bloem2_5359_800

bloem4_5362_800

bloem5_5363_800

5 Reacties

  1. heel mooi en zou hem ook graag willen hebben

    1. Stuur me maar een E-mail, dan laat ik je weten hoe je het geld kunt over maken.

  2. Zou deze bloem graag willen maken! Heel mooi.

  3. ik vind het geweldig mooi en zou heel graag het patroon willen ontvangen.
    groetjes jansje kruit

  4. Ik vind dat wel een mooie om mee te beginnen. Ik zou graag je patroon willen ontvangen.
    Groeten Marga

Fijn als je een reactie geeft of commentaar levert!

