Knutselen met de Gouden Gids.

Als je die hele Gouden Gids ongevraagd in je brievenbus krijgt, dan kun je hem meteen bij het oud papier kieperen, maar je kunt er ook wat mee doen.

Ik heb van iedere pagina een of twee rolletjes gedraaid. De rolletjes van een pagina zijn behoorlijk stijf en daar hebben Lizzie en ik nog leuk MIKADO mee gespeeld! Maar ze zijn dan iets te stijf om te verwerken.

Voor het eerst van mijn leven heb ik een mandje gevlochten! En ik moet zeggen: dat viel nog niet mee.

5 Reacties

  1. het is prachtig

  2. Hallo Katrien,
    Nee ik heb geen gebruiksaanwijzing, maar er zijn op YouTube heel wat films en instructies over “paper baskets” etc.
    “How to make a vase out of magazines”. bijvoorbeeld.

  3. Is hier een gebruiksaanwijzing van om dit zelf te maken? Prachtig

  4. Wauw wat een werk en een mooi en leuk resultaat! De hele gouden gids?! Geweldig idee!

Fijn als je een reactie geeft of commentaar levert!

