Nog een gehaakte omslagdoek, shawl, wrap,poncho!!

Met deze gehaakte omslagdoek ben ik begonnen met het haakpatroon van de vorige, maar na een aantal toeren ben ik overgestapt op een ander motief.  Maar liefst 80cm lang en de breedte aan de onderkant is 1.90 mtr.  In plaats van de vaste knopen heb ik nu bloemen gehaakt en daar aan de achterkant een grote gehaakte knoop aan bevestigd, zodat de sluiting verplaatsbaar is. Daardoor is de doek op verschillende manieren te dragen en valt niet van je schouders af.

Ook deze IS TE KOOP!

2 Reacties

  1. Prachtige patronen, mijn handen jeuken om een omslagdoek te haken, helaas is het patroon niet beschreven.
    Hoop dat daar wat aan te doen is.
    Groetjes,Baantjer

    1. Dank voor je reaktie!
      Ik beschrijf nooit patronen. Ik doe maar wat. Een deel van dit patroon komt voor een deel van het Hobbydoos forum:
      Zie mijn links.
      Iemand daar heeft het patroon vertaald van http://www.redheart.com.
      Maar die vertaling is verwijderd denk ik.
      Bovendien heb ik dat patroon weer gecombineerd met een ander patroon en ik weet niet meer welk.
      Hier vind je Nederlandse en gratis haakpatronen: http://www.garnstudio.com/lang/nl/search.php

Fijn als je een reactie geeft of commentaar levert!

