Another Rag Bag

Twee dagen de PC niet kunnen gebruiken omdat ie vol was gestroomd met virus. Eigen schuld, want ik had de nieuwe Norton niet geinstalleerd. Vond ik maar irritant, zo’n virusscanner die zich overal mee leek te bemoeien. Die mensen van Norton Symantel hebben de hele middag op afstand mijn PC geschoond. Grappig om te zien, geen kosten: complimenten voor de klantenservice!

Couldn’t use my computer, a lot of virus had to be removed… In the meantime I made this rag bag, from a pair of trousers my eldest son gave to me. And some crocheted flowers I still had in my basket. A nice lining and a belt to complete it.

Intussen heb ik een nieuwe tas gemaakt. Mijn zoon bracht mij zijn versleten broek: “Daar kan jij wel wat mee.”. Ik had nog wat gehaakte bloemen liggen van een vorige handwerkperiode.  Mooie voering er in en een riem om het compleet te maken. 

Ik vind het resultaat wel geinig. Stoere tas geworden

Fijn als je een reactie geeft of commentaar levert!

